Categorie: Wedstrijd
-
Grachtenloop Haarlem 2025
Ik kon nauwelijks opstaan want het was in mijn rug geschoten. Gelukkig trok het in de loop van de dag deels weg waardoor ik dacht toch mee te kunnen doen aan de Grachtenloop, gisteravond. Het was al weer lang geleden dat ik mee had gedaan met dit evenement, in 2010 en 2011 deed ik mee.…
-
Mooie Nelcross 2025
Het was een koude maar windarme en zonnige dag. Dit was de zesde versie van deze loop, voor mij de eerste. Deze wedstrijd vond plaats op Schoteroog. Ik deed de 9,8 kilometer. Het parcours is één ronde op de Teletubbieheuvels en één rondje er omheen, daarna deze twee ronden nogmaals. Deze loop wordt georganiseerd door…
